Varmt !

Hejsan hoppsan.

Gud vilken fint väder det är idag, här är det cirka 22 grader i skuggan, lovely! Dock så har jag ändå varit mest inne och bakat mina kladdiga choklad kakor. Dom är skitgoda och Micke fyller ju år imorgon så det behövs ju lite fika! Däremot är det lite svårt att få dom att stelna eftersom det är så himla varmt här för tillfället..

Senare åker vi mot Piteå och ska handla lite och mamma ska såklart till min lägenhet. Jag hoppas på att det blir solning med pappa och syster ikväll för jag behöver verkligen få lite mer bunfärg ! Och nu är det bara 12 hela skoldagar kvar, imorgon skulle jag också få börja halv tolv vilket jag bara blir glad över, hehe. Det tackar man ju inte nej till precis !

Förresten visst är det på onsdag vi har prov i rättskunskap ? Tacksam för svar ! :)

Nä nu ska jag diska och plocka bort lite innan vi ska börja grilla !
Förresten den döda renen ligger kvar här ute, jävla äckligt..

Kommentarer
Postat av: Maria

Yes, på onsdag är det prov i rättskunskap :) kapitel 9 om jag inte minns helt knasigt ;)

2009-05-17 @ 14:54:43
Postat av: vickan

joo, det är på onsdag vi har prov.. :)

2009-05-17 @ 21:12:44
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0