Torsdag

Gud vilken grymt härlig dag. Har varit helt okej varmt, ska inte klaga, det kunde  ju faktiskt vara kallare.. Har varit på stan med Marielle och nu är biljetten till Studentfesten kirrad! En mindre sak att oroa sig över. Gudskelov så behöver man inte oroa sig över det. Det är klart och betalt till nästa månad, yey! Har även ätit middag hos mamma, kändes rätt konstigt att äta middag hemma hos mig själv och sen åka hit. Menmen, känner mig gode hemma här just nu, för jag gillar ju Micke väldigt mycket :)

Nu ska jag bara köpa detta innan studenten:
♥ Ett par skor
♥ En liten svart handväska
♥ En kofta om det blir kallt
♥ Leggings i spets
♥ Smycken
♥ En studentpresent till min bästa vän :)
(underkläder som håller in magen, såklart!)
Och så får man ju inte glömma alkoholen, inte för att jag ska dricka mycket men vem ska kirra det? Det är en annan femma. Och så behöver man säkert något mer, men det var vad jag kunde komma på just nu.

Och förresten så har jag helt glömt bort att plugga idag, råkade fastna vid datorn tyvärr.. Nåja, jag har mig själv att skylla. Jag orkar bara inte bry mig om Mona längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0