Torsdag kväll

Tjabba, vad händer här då?

Så lite som möjligt kanske, känner mig helt död just för tillfället.. Är trött men egentligen inte. Dessutom så kan jag inte bestämma mig om jag ska åka till mamma eller inte i helgen. Hon ville ju de men det är ju fest som lockar i stället. Och det tackar man inte nej till om man inte festat ordentligt på typ två månader. Känns också som den enda helgen jag vill dricka innan studenten kommer igång på riktigt liksom. Kan inte dricka nästa helg i alla fall för då jobbar jag ju plus att det sista ska fixas innan studenten .. Så då blir det väl att vara hos mamma naturligtvis. Hoppas att Linda kommer och några fler på lördag i alla fall, då blir jag superlycklig, annars får jag väl sitta med ett gäng grabbar eller umgås med farmor på kvällen. Det där löser sig ju alltid i alla fall..

Nä nu ska jag hoppa i badet och sedan ska jag förhoppningsvis orka diska.
Inte roligt.. Förresten jag fick mitt andra MVG idag, i Psykologi B, så grattis till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0