The Osbournes



Såg ett väldigt bra program igår på E! kanalen. Det handlade om Ozzy Osbournes och hans familj. Jag blev så otroligt glad av att se en ny sida av allihopa. Det innehöll intervjuver med alla i familjen och hur dom har det idag. Alla såg så glada ut! Jag har inte missat ett enda avsnitt sen serien började. Nu är den tyvärr slut dock men den var så himla bra tyckte jag. Man fick verkligen se allt, kanske bara av den dåliga sidan men jag tycker dom är en hippcool familj. Även om dom har sina problem så är dom en kärleksfull familj och jag diggar dom verkligen. Och Jack som var så himla ful med sitt krullhår förr var ju smal, slimmad och förfan snygg nu. Ja herrejösses, det är en familj och några av dom få kändisar jag verkligen skulle vilja se i verkligheten.



Lyssna på den här låten. Den är fantastiskt bra tycker jag.
Hör ni att Kelly verkligen fått lite av Ozzy's röst?
Change's Ozzy Osbourne & Kelly Osbourne



Massor med Love till Osbourne's familjen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0