Stan idag

Nu har jag information & layout. Har just kommit från Marielles farmor och farfar, dom är typ cool. I alla fall coolare än min mormor och morfar, jag har ju ingen farfar, men jag får ju träffa Marielles farfar ibland, det är ju typ bra.

Efter skolan ska jag på stan och köpa studentbiljetterna. Ska även prova några skor som man kanske kan hitta till studenten. Men som sagt så är det lite svårt för mig eftersom jag har så himla små fötter.. Menmen, håll tummarna! Och förresten så ska jag och köpa ett nytt nagelack till mamma också eftersom hon ska på firmafest på lördag, ska typ köpa ett knallrosa så att hon blir hot! Eller så inte..


Nu ska jag fortsätta, det behövs verkligen!

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0