Ska man lägga ner?

Ja vad ska jag säga? Förlåt? Men det är liksom ingen tid över för att ''blogga'' man ids ju som inte ens längre. Funderar om man ska stänga ner den helt för varför ska man uppdatera en blogg? Speciellt när det kommer vara superfint väder framöver. Jag menar vi har ju sommaren framför oss, vem ids blogga då liksom? Inte jag i alla fall, eller ja, troligtvis om det skulle regna eller något eller om det är något speciellt jag vill få ur min hjärna, men det händer liksom sällan nuförtiden. Och varför ska jag uppdatera när alla som läser redan är personer som jag träffar flera gånger i veckan?
HAHA JAG ÄR SÅ PATETISK !


Stattan (statiol) med Marielle snart, trevligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0