Praktik, sen plugg!

Har ingen ork till att skriva här egentligen just nu, men det var ju ett tag sedan. Idag är det praktik och igår skickade dom in mina betyg så imorgon ska jag även lämna in APU-dagboken. Känns välbehövligt, eftersom man har en till sak att stryka från to-do listan. Ikväll blir det att plugga lite religion eftersom att vi har prov på torsdag och religion är inte min starka sida nuförtiden. Det var bättre förr minsann !  Sedan ska jag väl skriva lite mer på psykologi arbetet också. Det lär ju som behövas. Det är i alla fall vad jag ska göra idag, vad ska ni göra ? :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är väl ändå på fredag det är prov? :o

2009-05-12 @ 13:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0