Lyckad Grillfest!

Jag hade riktigt trevligt igårkväll men jag får lida idag med min fruktansvärda huvudvärk. Men det var det värt, även om det blev en tidig kväll så hade jag väldigt trevligt i det goda sällskapet. Och vilken fantastiskt god mat! Det där måste vi göra om snart igen! Kul var det att Micke också var med :)

I alla fall.. Nu sitter jag med Turismen och försöker göra bort långresan, då kan jag göra Sofias Fyra Resor på lektionerna. Och så gör jag detta hemma, då blir jag ju klar snabbare, smart va? Ja jag börjar då verkligen känna stressen nu, det är fan inte långt kvar nu alltså ! Snart behöver man inte plugga mer, det kommer nog kännas lite konstigt..

Bilder från gårddagen blev ju inte särskilt många eftersom alla var så tråkiga och inte ville va med på kort. Men dom få bilder jag har kommer upp senare!

Lev & Må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0