Längtar !

Självklart får man uttrycka sina känslor i bilder och ja jag är (var) irriterad. Vad jag är irriterad för behöver jag ju dock inte nämna. Hade jag varit förbannad däremot hade jag skrivit ut namn och klass. . Sedan så kommer jag bli förbannad om det blir så att folk sitter och bortförklarar sig eller att det är så att dom inte vill ta saken i verkligheten.. Däremot så har man rätt att bli irriterad, det kan jag ju själv inte liksom rå för :) Man håller det man har sagt, annars hör man av sig, punkt slut. Sedan har allting redan hänt, it's over, så vafan ska man börja diskutera för? Helt jävla onödigt. Menmen, jag svarar på motargument helt klart, jag sitter inte och håller tyst, är inte sådan som person. Men tar inte så mycket mer via msn idag, bättre att diskutera i verkligheten då missförstår man inte varandra heller :)

I alla fall så längtar jag fett mycket till på lördag. Dom har viskat bakom min rygg typ hela dagen idag, något pirrigt. Och sedan så sa Lotta att det blir fanta för mig annars blir mamma arg, hahahaha ! Nåja, jag längtar i alla fall till den goda maten även om jag nu inte vet vad det blir.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0