Jag skiner som solen !

Okej, för alla som inte vet det är ju Facebook rätt roligt ibland eller hur? Jag menar man kan ju göra olika quiz och sånt, det är ju de enda som är kul annars pratar man ju inte men någon där typ.. I alla fall så gjorde jag nyss en quiz som handlade om ''Hur blev du som du blev?'' Svaret blev ju dock konstigt, för det mesta brukar det ju stämma in, men vafan. Det här var ju inte ens realistiskt.. Jag menar, vid en scen i Hultsfred? Ett ställe där jag aldrig någonsin varit. . . Enligt mamma så blev jag ju dock född på Piteå Älvdals Sjukhus Sal ?? .... Men inte vet jag, tydligen så var vi ju i Hultsfred.. Och vad jag vet så är min pappa ingen rocklegend... Än i alla fall !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0