Jag kan säga att jag är stolt över mig själv

Godkväll!

Vilken lång dag det här varit, jag är supertrött ska strax gå och lägga mig. Ändå har jag hunnit vila middag i lite mer än en timme.. Men den här dagen bestod enbart av lycka, mitt tredje MVG trillade in på betygen och ett efterlängtat VG i svenska. När Sara sa att jag skulle få det i betyg började jag gråta. Mitt betyg var en av dom svåraste i klassen sa hon också eftersom jag varit så bra men ändå några poäng ifrån vg på nationella. Vg i svenska är någonting jag verkligen velat ha och som jag trodde att jag hade sabbat med det nationella. Så jag blev överlycklig helt enkelt. Sedan har det trillat in ett G och resterande var VG. Så jag ska inte klaga på den här dagen. Nu gäller det bara att få godkänt i turism. Som jag längtar till studenten nu, så in i fan. Men en sak är säker; Det här trodde jag aldrig om mig själv. Jag kan säga att jag har fällt tårar för att jag är så stolt över mig själv just nu. Tänk, jag har klarat tre år på gymnasiet, utan några som helst problem!

Ps.
Jag hittade ett par skor idag på dinsko, allting klart för studenten snart då!



I mitt inre så finns en fred jag alltid drömt om,
att kunna åstadkomma detta det trodde jag aldrig.
Jag har klarat mig,
jag klarade det jag trodde var så sanslöst omöjligt.
Och jag har lärt känna fantastiska och värdefulla människor
under dessa tre åren på gymnasiet.
Jag kommer gå ut med huvudet högt och blicka framåt.
Med alla dessa betyg kanske jag kan bli det jag alltid drömt om.
Något STORT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0