EN lista !

JUST NU:
äter du: Ingenting, har redan ätit frukost.
dricker du: Jag dricker faktiskt trocadero.
ska du: Egentligen ska jag diska, men inte riktigt än.
lyssnar du på: Min dators mystiska ljud.
väntar du på: Att vädret ska bli vackrare.
tittar du på: På dataskärmen.
har på du på dig:  Ljusa jeans, ett svart linne + underkläder förståss.

DIN FRAMTID:
barn: Absolut, men inte så många.
giftermål: Om det känns rätt.
karriär:  nagelterapeut, socionom, anhörig terapeut eller merschendiser.

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Kramar
kortare eller längre: Va?
snygg mage eller snygga armar: Utseendet är inte så viktigt, bara ett +.
busig eller lydig: Busig !

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Nej.
tappat bort glasögon/linser: Ja.
brutit ett ben: Njae tror inte de?
rymt hemifrån: Nej.
röntgats: Ja.
krossat någons hjärta: Nej.
nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja.
gråtit när någon dött: Ja.


TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Ja.
gud: Nej.
mirakel: Kanske.
aliens: Troligtvis.
magi: Ibland. Men det får inte gå till överdrift.
ett himmelrike: Nej.
tomten: Javisst!
änglar: Jo.
transformers: Vet int.


BLANDAT:
önskar du att du bodde någon annanstans? Ohja. Piteå kan äckla en ibland,
tycker andra att du är attraktiv? Det kan ju inte jag veta.
dricker du? Ja, trocadero sa jag ju.
använder du droger? Nej.
vilket schampo använder du? Jadu.
vilken parfym använder du? Paris Hilton någonting.
vad är du rädd för? Att dom jag älskar drabbas av någonting hemskt.
gillar du att tvätta?  Nej men det funkar väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0