Det var ett tag sedan..

Hur många gånger har du varit kär? En gång.


Favoritgodis: Lakrits eller choklad, kan inte välja mellan dom.,


Coolaste stad du har besökt: Har nog inte besökt så många ''coola städer'' men isf Stockholm


Action eller Skräck? Skräck.


Ville du bli när du var liten: Advokat eller kändis.


När fick du din första kyss: Kommer inte ens ihåg?


Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Duktig.


Vad är du beroende av? Kaffe.


Dagens roligaste händelse: Det blir nog avskedsmiddagen ikväll !


Dagens tråkigaste händelse: Att jag storbölade till High School Musical, inte ens sorgligt så varför ens?


Dagens humör: Bra faktiskt.


Vilka tv-program följer du? Det enda jag följer nu är Nip/Tuck annars kollar jag sällan på TV.


Vad gillar du mest med dig själv? Att jag kan säga rakt ut om jag tycker någonting är fel. För det ska man göra.


Vad gillar du minst? Att jag är så jävla känslig..


Vad är det roligaste du vet? Att klara någonting man  trodde var omöjligt.


Har du något motto? Behandla din nästa som du själv vill bli behandlad.


Hemlig hobby? Ingen specifik.


Något vi inte vet om dig? Jag har varit flint!


Vad ångrar du? Inget jag kan komma på nu.


Vad önskar du? Att jag får ett  jobb så snart som möjligt, en ny lägenhet, en underbar student m.m


Vad klarar du inte dig utan? Duschen och badkaret (minst en gång varje dag!)

Vad gör du helst en vardag? Träffar vänner,  pluggar och tar det allmänt lungt,


Vad gör du helst en lördagskväll? Helst sitter jag framför tv:n och myser till en bra film med mycket dricka och godis.


Vad har du mest av i din garderob? Jeans.


Drömjobb? Att jobba som anhörig terapeut/socionom eller merschendiser (hur det då stavas?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0