Avskedsmiddag !

Sådärja då var ännu en måndag avklarad, praktiken fick jag sluta klockan fyra redan eftersom jag är så jävla duktig. Jag är klockren på sälja nu när jag fått upp mitt självförtroende känns det som ! I alla fall så har jag inte sålt några dyra grejer idag däremot.. Bara ''baströjor'' så det var ju mindre roligt. Men dagen blev rolig i alla fall för vet ni? Jag blev bjuden på ''avskedsmiddag'' av Esprit tjejerna på lördag. Lotta, Kicki och Maria ska bjuda mig på middag, hur nice är inte det? Ändå har jag typ ogjort 6-7 hela dagar på praktiken. Men fyfan vad kul det känns!

Dessutom så ska jag jobba den 4:e och 8:e Juni mellan 11 och tre. Jag går skola då men det skiter jag fullständigt i eftersom att det handlar om pengar. Och just nu måste jag ta de få jobb-timmarna jag får eftersom man måste visa att man verkligen vill. För vem vill annars anställa en? Och precis, det ser ju bra ut på papper när man ska söka jobb, om man jobbat tidigare..

Nu ska jag duscha och vänta på att si'ss hör av sig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0