Vänskap

Jag är så tacksam över att ha så underbara människor i mitt liv. Det är någonting som betyder så mycket för mig. Och jag uppskattar varje dag jag får umgås med dessa människor för dom ger mig glädje och så positiv energi. Förut har jag inte några vänner alls och det gör ont i en. Det gör ont att inte ha någon att prata med, dela sina tankar och dumma skämt med. Sedan jag började gymnasiet har jag fått massor av vänner. Tidigare hade jag vänner, men så fort man böt klass och började på gymnasiet så hördes man inte av. Det är inte riktiga vänner för mig. Riktiga vänner är dom som alltid finns vid ens sida.

Därför vill jag säga er att den 12:e Juni kommer bli svår för mig, känslosam helt klart. För ni är den bästa klassen jag någonsin haft (trots en del bråk) .. Ni är vänner som jag alltid kommer att minnas och alltid höra av mig till. Ni har accepterat mig som den jag är, inte efter mina föräldrar eller vart jag kommer ifrån. Jag hoppas att jag får hålla kontakten med flera av er för ni är mina första riktiga och ärliga vänner. Och det är också i den här klassen jag hittade min första bästa vän, en sådan vän har jag aldrig riktigt haft i mitt liv, självklart pratar jag om Marielle . Allihopa ska få en riktig kram av mig men det blir inte den sista ! För det är flera i klassen jag vill fortsätta umgås med.

Och Micke, jag är så glad att du finns i mitt liv :)



Kommentarer
Postat av: mamma

finns jag med på den listan????

2009-03-28 @ 09:37:19
URL: http://lulecarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0