Ingen bal på riktigt.

Vad roligt med kommentarer *fniss* Ohja, Caroline Af Ugglas, Svergies lilla avelsbarn eller vad man ska kalla det, gick vidare till globen.. Men vinner hon hela tävlingen ska jag snöra ut tv:n, skrika jävligt högt men framförallt så kommer hon skämma ut hela Sverige. Man kan inte tro att Janis Joplin är Carolines idol, eftersom hon ska likna henne, men jag hör ingen som helst likhet det minsta. Herregud, rösta på lördag och låt inte Caroline vinna för fan!

Satt och funderade idag om jag ska börja om med möten som jag och Anna gick på förut. Al-Anon möten är till för barn till missbrukare. I och för sig är ju pappa nykter och drogfri men det skulle kanske ändå kännas bra att lätta sitt hjärta för många andra som har det likadant. Jag tyckte det var så skönt när jag och Anna gick tillsammans och det kändes så himla bra varje gång man gick därifrån. Och det som sägs på mötena stannar också där, vilket är det som är mest bäst tror jag. För ingen för ju något vidare (förhoppningsvis)

Mina planer för balen börjar kana ut, jag vill jättemycket men ändå inte. Med pengarna det kostar, så tycker jag det är alldeles för onödigt. Jag menar, jag tar hellre en utlandsresa eller något finare minne till examenspresent, än en bal. Jag har nog med fina minnen i mitt liv och bal är nog inte min grej egentligen. Snart kan jag nog säga att jag slutat ut det totaly, men det har jag nog redan. Det är så mycket man vill  men ibland får man se vad som verkligen är värt det. Min bal får bli den dagen jag gifter mig, för om jag någon gång ska gifta mig; så ska det vara ett riktigt sagobröllop, precis som Lottas.

Och vet ni vad mamma precis berättade? Kristofers bror Michael kommer upp till Luleå under påsken. Det ska bli roligt, då ska jag fara till mamma och hälsa på. För han är superduper härlig Kristofers brorsa. Han påminner så mycket om min gamla morbror Ubbe, lika snäll och rolig. Och ni ska bara veta hur han skrämmer sin dotters pojkvän *fniss*

Nu blev det lite grötigt med allt möjligt, snart dags att sova kanske !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0