Here we go !

För det första; vem fan är Mr M som kommenterar, är det du Marielle ???!

Jag är utmanad!

Har blivit utmanad av Maria att svara dessa frågor.

1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
De flesta män bland australienarna har en helig karta, en tjuringa.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid? Väggen.
3. Vad såg du senast på TV? Glamour.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? Typ kvart i fem.. (16.41)
5. Bortsett från datorn, vad hör du nu? Mickes jävla spel ..
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? gick en promenad med Marielle från skolan, förbi statoil och hit.
7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökningen? Jag försökte slå på Micke!
8. Vad har du på dig? Svarta mjukisbyxor, tjocksockar, linne, edc t-shirt
9. Drömde du något inatt? Jo faktiskt. Att jag helt plötsligt bodde hos mamma !
10. När skrattade du senast? Ja när Marielle ringde och berättade om Petter..
11 . Vad finns på väggarna i det rum du är i nu? En klocka.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Jo, det där nya solariet.
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Den var jobbigare än dom flesta..
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Bolt.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Först och främst skulle jag ge pengar till min mamma för det är hon verkligen värd. När jag bodde hemma fick hon alltid lov att vända ut och in på varenda slant för att få det att gå ihop. Så jag skulle ge henne det hon behövde, kanske ett växthus? Jag vet hur mycket det skulle betyda för henne att starta ett eget växthus så det skulle jag också ge henne. Sedan skulle jag köpa en ny bil till mig själv, jag skulle resa, spara pengar till en utbilning som nagelterapeut. Jaa, allt jag någonsin önskat mig skulle jag nog köpa, men jag skulle framförallt aldrig bli lyckligare med en massa miljoner. Däremot skulle jag bli ekonomiskt oberoende, vilket säkert är en skön känsla. Om man är så pass mogen och intelligent med så mycket pengar det vet jag inte. Tror det skulle kunna gå åt helvete lika gärna och göra en person helt olik sig än vad den är.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag väger över 60 kilo för första gången i mitt liv. Men det är kanske ett tecken på att man mår bra ? För när jag mår dåligt går jag alltid ner i vikt eftersom jag tappar matlusten då.. Men man borde kanske ändå träna.
17. George Bush? Sämsta presidenten i USA:s historia kanske?
18. Ingen fråga? Nehej?
19. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Åh vad roligt! Men oj så svårt. Om jag fick en flicka skulle hon nog heta Moa, Lovisa eller Felicia. Om det skulle bli en pojke såå skulle han nog heta; William, Jonathan eller Martin (jag vet, jag har ingen fantasi )
20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja det kan jag mycket väl tänka mig, men ändå inte kanske. Jag är alldeles för fast och behöver vara nära min familj. I så fall kanske bara någon månad eller så. Jag vill alltid kunna ha nära till min familj så jag vet inte riktigt..
21. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten? VAD GÖR DU HÄR? Nej men, att det skulle vara ett under att jag ens var där. För jag är ju trots allt inte kristen och då kommer man väl inte till gud?
22. Vilka fyra vill du ska svara på dessa frågor? Alla har ju redan utmanat alla så då återstår ju bara Mamma!


Kommentarer
Postat av: Mr M

Ja det är marielle, det borde du ha sett eftersom jag skrev in min bloggadress :D

2009-03-12 @ 20:36:30
URL: http://diosa.devote.se
Postat av: evelina.

smart ! ;)

2009-03-12 @ 21:50:14
URL: http://norrlandstjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0