Usch för Caroline Af Ugglas

Herregud nu är jag så grymt arg, har sett melodifestivalen hela kvällen bara för att kunna hoppas att inte fel person går vidare till final. Och vet ni vad? Kvinnan som jag inte tål, som ser ut som Jesus gick vidare, dampbomben Caroline Af Ugglas. Men hjälp! Det här är den sämsta melodifestival jag sett på 18 år, röstningen suger, allt som dom gjort suger i år. Nu är det bara hålla tummarna att den där Caroline inte tar sig till en seger också. För då kommer jag gråta seriöst. Jag kan inte ens se när hon uppträder för hon skämmer verkligen ut sig.. Usch..

Men nu kan vi prata om något annat, ja. Eller jag kan skriva om något annat. Har varit till pappa idag igen och umgåtts i brist på att inte ha något att göra. Det är tur att han bor här faktiskt, det är så lätt att åka och hälsa på. Och han kom med världens bästa förslag idag. Att om jag inte skulle få mig något jobb kanske jag skulle följa med farmor till Stockholm och jobba, hon jobbar på begravningar och städar hemma hos miljonärer. Han tyckte jag skulle försöka få in en fot, och vet ni vad? Det var jävligt smart så om det inte finns något jobb här ska jag försöka få in en fot hos de rika.


Hellre sårad av sanningen, än lycklig av lögnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0