Uppe med tuppen

Uppe med tuppen igen. Men jag for ändå inte på första lektionen idag, känns lönlöst att se en film och inte ens ha en lärare på morgonen. Då kan man hellre ladda ner filmen och se den hemma, så resonerade jag idag i alla fall..
Men snart är det dags för skola i alla fall, jag tror bara vi har två lektioner idag vilket är himla skönt, alla lärare är ju typ i Haparanda på UF-mässan..

Jag har till och med sminkat mig idag, första skoldagen i hela 3:an tror jag .. Haha !  Nåja, någon gång måste man ju se lite respektabel ut.. Nu ska jag pröva ringa Marielle och se om hon är vaken !

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha härligt att höra du! :D

2009-03-26 @ 10:30:41
URL: http://mariamedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0