Tillökning lite överallt ..

Tjoho!

Nu har jag just kommit hem till Micke, har varit och solat med storasyster. Sedan åkte vi och hälsade på farmor. Åh fatta, jag är bjuden till Stockholm under påsk! Farmor frågade mig idag om jag skulle komma ner och jo tack gärna för min del. Jag älskar Stockholm ! Men har ju så mycket släkt runt omkring den där stora huvudstaden, det är nog därför. Annars är jag inte så mycket för stress..

Imorgon är det skola. Då ska jag gå ner och prata med kuratorerna om Marielles tips, ni kan ju läsa hennes blogg för att få reda på vad, jag ids int skriva allt. Det är i alla fall ett projekt för ungdomar som har alkoholiserade eller missbrukande föräldrar.. Jag ska börja ta tag i mina känslor igen och börja prata med andra som har/haft det likadant. Det är så skönt varje gång man får prata med andra om sina problem, så därför verkar det som mitt kall just nu..

Fick förresten höra att flera ska få barn snart, häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0