Thoughts ..

Åhnej, vet ni vad jag just har gjort? Jag har gjort ett prov i Praktisk Marknadsföring som jag inte ens kunde. Jag chansa på varenda jävla fråga förutom den sista.. Herregud! Varför pluggar man inte när man borde?

I alla fall så började jag fundera igår; jag vill inte alls sluta skolan egentligen.. Det kommer bli så jävla tomt och oplanerat allt. För nuförtiden har man ju dagarna planerat genom skolan och vårat schema. Sen då? Vad händer när man inte har något med skolan att göra längre? Får man något jobb ens när det är typ världens lågkonjunktur.. Nej, troligtvis inte. . . Jag hoppas i alla fall att det kommer kännas asskönt dagen efter studenten, eller kommer det bara kännas tomt? Herregud.. Kanske man ska plugga vidare med en gång? ... HELP !

Kommentarer
Postat av: Maria

I know what you mean :/

Studenten = Vägen till arbetslösheten? Även fast de flesta får jobb och grejer. Hmmm.. Time will tell.

2009-03-25 @ 14:08:44
URL: http://kioskmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0