Stan idag

Ja idag åker farmor till Stockholm, gud så tråkigt.. Men hon kommer förhoppningsvis inte vara borta så länge.. Och mormor, henne hör man aldrig av nuförtiden. Jag har slutat ringa för hon ringer aldrig tillbaks. Det är synd att det blev såhär, hon har betytt så mycket för mig, men jag vet inte varför hon gör som hon gör. Jag orkar snart inte bry mig längre i alla fall, vill hon något nån dag så ringer hon väl.. Även om jag tycker att hon kunde ringt för länge sedan. Jag ringde henne förra veckan men sedan dess så har jag inte hört av henne.. Nåja, hon hör väl av sig så småningom.. Förhoppningsvis.

Ska nog till stan senare idag, dom har ju modevisning i Gallerian idag några tjejer från musikhögskolan? tror jag det var. Kan ju vara roligt att kolla på, sedan ska jag kolla in om det kommit in några fina klänningar sedan jag var in sist. . . Ikväll blir det väl bara lungt, jag ska till stan och köpa massvis med godis tror jag !

Tjingeling Tjingeling..

OCH GRATTIS TILL BIFF-MAGNUS SOM VANN LET'S DANCE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0