Sportlovet 09 - Mitt sista någonsin.


1. Gjorde du något på lovet som du aldrig gjort förut?
Nej jag tror inte det,

2. Höll du några av dina sportlovslöften?
Njae, jo kanske ändå. Att vara så nyttig som möjligt!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar under sportlovet?
Nej, förhoppningsvis inte. Annars har jag verkligen missat något.
Hoho, någon som fått några barn?!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej och tur är väl det.
Jag orkar inte med människor som ska dö.
Nej jag skojar bara.
Men jag hoppas att nästa dödsfall är långt borta i alla fall..
Jag hatar döden..

5. Vilka länder besökte du?
Jadu, Norrland kan ju anses som ett eget land tycker jag.
Så Norrland vs Sverige.

6. Är det något du saknar från sportlov 09 som du vill ha sportlov 2010?
Ja tyvärr så kommer jag nog aldrig mer att ha sportlov
om jag nu inte pluggar till lärare,
så nästa fråga tack !

7. Vilket datum från sportlovet kommer du alltid att minnas?
Klassens dag kanske, jag vet inte. Har inte hänt så speciellt mycket egentligen..

8. Vad var din största framgång på sportlovet?
Att jag vaknat typ 8-9 varje dag. Jag som är så morgontrött nuförtiden.
Eller nej det är jag ju egentligen inte. Hur pigg som helst på loven,
men dock inte på skolan.
Men mindre sömn var min största framgång.

9. Största misstaget?
Kan inte komma på nått!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, det enda jag haft är väl träningsvärk efter torsdagens åkande på Kanis.
Jag hade så förbannat jävla ont i vaden,
nåja, måste köpa nya pjäxor.
En till utgift! 

11. Bästa köpet?
Vad köpte jag ens?
Alltså när jag är hos mamma blir jag ju bortskämd.
Så jag har inte köpt något!
Om man måste verkligen välja något är det väl en sockerdricka till mig själv.
Annars var jag sjuhelvetes nyttig..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Det skulle kanske ha varit hyran i så fall...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, pappa, mamma, allihopa vettja.
Jag har varit glad i stort sett hela tiden,
för jag har faktiskt varit med människorna jag älskar mest på denna jord,
och dom älskar ju mig med! Glädje.

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sportlovet 08?
Tyvärr måste jag säga - Caroline Af Ugglas - Snälla Snälla
(jag kan fortfarande inte förstå den bruden, fan?!)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog som jag är för det mesta.
Ledsen eller nedstämd när jag är rastlös,
Positiv och glad när jag har något att göra!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Mja, kanske bakat en till kaka eller något?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn där internet inte ens funkade typ.
Jävligt onödigt..

18. Hur tillbringade du torsdagen?
Då vaknade jag rätt sent (!) för första gången på lovet.
Först fick jag mig en skotertur med Kristofer,
fyfaaaaan så härligt med skoter!
Jag & Kristofer åkte till mammas jobb där vi blev bjudna på mat,
jävligt god mat också. Sedan åkte vi jävligt många åk,
eller jävligt många för att vara jag i alla fall (!)
Sedan somnade jag jävligt gott ändå.
Och träningsvärk och så helvetes ont i vaden.
Jamen fyfan för dom där pjäxorna.

Förresten, nån som vill låna min snowboard? ;)

19. Blev du kär under sportlovet?
Nej för jag tycker ju redan om en väldigt speciell person,
som jag inte fick se på 5-6 dagar, tråkigt nog.
Men nu får jag ju träffa honom ! Finally..

20. Favoritprogram på TV?
Det måste nog vara Sveriges Värsta Bilförare

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av lovet?
Hata är ett starkt ord. Jag hatar ingen.

22. Bästa boken du läste under lovet?
Hemlös - Med enga ord.

23. Största musikaliska upptäckten?
Jomen det är ju jag själv. Igår när jag sjöng ''Goodnight Sweetheart''
innan jag gick och la mig tänkte jag bara;
FYFAN JAG MÅSTE STÄLLA UPP I IDOL,
för jag är så jäääävla bra ! *fniss*

24. Något du önskade dig och fick?
Jahaadå, korvstroganoff.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Va med Micke ju! Sedan önskade jag mig miljarder kronor,
men he fick jag int heller..

26. Lovets bästa film?
Hm, det måste nog va Madagascar, för det är den enda filmen jag sett..

27. Hade du födelsedag under sportlovet?
Nejnej, det vet ni väl ändå?

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt lov ännu bättre?
Nejnejnejnej, eller jo.
Men jag ids int ta upp det nu.

29. Hur skulle du beskriva din stil under sportlovet?
Så sluskig som möjligt..

30. Vad fick dig att må bra?
Maten, människorna, musiken, everything!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Eh ja, om jag måste välja någon så är nog ingen kändis lika het som han i Star Pilots.
Han som sjunger ni vet. Äääh se här: Det är Blondien..





32. Vem saknade du?
Micke
Marielle och våra telefonsamtal (!)
Mormor
Piteå
Ja alla utan mamma, pappa och Kristofer egentligen,
för dom träffade jag ju mest.


33. De bästa nya människorna du träffade?
Nya människor? Inte träffat en enda ny tror jag.
Om jag inte missat nått?
Nej men jag har träffat flera ändå..
Men bara sånna som jag känner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0