Skolarbete

Har typ inte sovit någonting i natt alls, har haft så förbannat ont i öronen. Förhoppningsvis får jag väl komma till läkaren imorgon. Det finns inget värre just nu än den där värken i öronen och jag hoppas jag inte har fått öroninflammation igen.. Hör knappt något på vänster öra heller, där jag har nedsatt hörsel, och när jag blir förkyld samtidigt så blir det bara värre.. Om man då inte hade varit ett sk ''öronbarn'' vet inte hur många gånger jag haft öroninflammation och ha måsta opererat in rör i öronen.. Nåja..

Detta har jag i alla fall hunnit göra klart idag:
- Organistations uppgiften
- Affärsidé
- Gamla uppgifter som jag glömt lämna in till Lena
- Lite mer på Turismen (snart klar)

Nu ska jag bara börja med Monas ämnen ( det jag ligger bak i )  sen skriva på hemprovet om Islam.. Sedan ska jag också plugga till provet vi har med Mona på fredag. Imorgon börjar Psykologi B förresten, fyfan så kul ! Jag tror fördjupningsgrejerna är intressantare än Psykologi A . Man kan ju alltid hoppas i alla fall !

Ska göra bort allt jag har ogjort innan Påsklovet så att jag kan åka till Stockholm !


förresten, vafan ska jag säga på nationella i svenska b då? ååååh.

Kommentarer
Postat av: vickan

Har du kollat om du har Britt i Psykologi B?

2009-03-11 @ 17:09:38
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0