Saknar ..

Blev dock inte så att jag åker hem till Piteå imorgon i alla fall, även om det nu hade kännts mer socialt på något sätt. Men jag får väl sakna Micke ända tills söndag i alla fall då. Jag har ju bara varit borta två nätter (snart tre) men det känns som ett år.. Det är jobbigt när man tycker om en person och måste sakna honom så mycket. Allt känns ju för tusan som en evigheeeet! Nåja, får umgås med min mamma då under tiden, som surrar ihjäl mig jämnt.. Jag blir snart galen säkert, tur att hon jobbar på dagarna i alla fall...

Kristofer han är ledig, han har tagit semester eftersom Samuel skulle vara här. Men han åkte hem imorse, så alla sviker oss här i buschen.. Vi får helt enkelt leva i ensamhet. Tur att pappa kommer hem från Anna imorgon så att jag har någon att hälsa på! Förövrigt blir det väl att grilla pinnbröd och ostkorv imorgon, det hoppas jag på. För det blev ju inte mycket igår med den där elden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0