Praktik idag

Har inte uppdaterat på länge men har inte haft tillgång till någon dator och sedan så har vi mest sett på tv tillsammans jag och Micke och bara myst. Det är bra ibland, och speciellt måndagar och tisdagar när man är så himla trött.. Idag så fick vi 7 kartonger med varor på praktiken, så jag har haft massor att göra hela dagen. Det är ju precis sådana här dagar man alltid vill att det ska vara, när man har massor att göra osv, så att det inte blir att bara stå typ. Igår fick vi dock inga varor alls, eller jo, vi fick en kjol, vilket var lite trist.. Men man tog ju igen allt idag.. Och sen så har jag druckit en hallonsmoothie idag, skitgott !

Fick mina pengar idag också, jävla skönt att få det i tid någon jävla gång !
Nåja, vi hörs.

Eeeh, jag har glömt plugga till Monas prov som jag har imorn ♣
so clever Evelina ... (not)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0