Piteå imorgon

Imorgon ska jag nog hem till lägenheten, hämta alla grejer hos Micke och börja städa ut min lilla. Mamma flyttar ju till mig snart ett litet tag, eller några veckor. Det ska bli skönt med middag så fort man kommer hem, haha.. Men jag slutar väl före henne så det blir väl jag som gör maten. Ska rensa en massa grejer som jag egentligen inte behöver ha i lägenheten, förhoppningsvis blir den väl större då. Ska slänga mitt skrivbord och ha datorn på köksbordet, använder ju ändå aldrig det. Förhoppningsvis får jag en lägenhet i stan snart också, så då blir det både närmare till alla kompisar och förhoppningsvis större..

När man väl lättar sitt hjärta för någon,
går allt käpprätt åt helvete.
Det är väl bara sluta med det då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0