Öroninflammation . . .

Vilket fantastiskt fint väder det var idag, jamen gudskelov det kanske blir vår snart i alla fall..

Har varit hos doktorn, jag har hål på ena trumhinnan, alltså öroninflammation typ. Fick ett recept på pencilin som man droppar direkt i öronen, men det är inte alls skönt.. Har haft det flera gånger förr och det är så geggigt och äckligt, men dock så är det väldigt effektivt. Sedan så plockade dom ut flera kilo vax kändes det som, men kanske ganska mycket i alla fall (om ni nu ville veta...) Blev väl där cirka en timme, var på en rutinkontroll samtidigt och gjorde en hörselmätning. Och jag hör ännu sämre på vänster öra nu än vad jag gjort förr. . . Ska tillbaks om en månad och då kommer dom att kolla upp så att allt är okej om inte så blir det operation.  Eftersom jag är ett sk ''öronbarn'' så är jag van detta, inget nytt precis .. Tur att jag fick en akuttid, annars blir det bara värre med tiden. Men om någon vecka är det nog okej igen!

Jag blir hemma i Piteå i helgen. Kanske ska fara och hälsa på Josefin imorgon medans Micke jobbar..  Ska ringa henne efter skolan eller så kanske jag träffar henne hos farmor senare.. Pappa kommer till Piteå idag, fifan så kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0