Önska mig lycka till ..

Jag måste seriöst göra klart mitt turismarbete idag, riktigt klart alltså. För nästa fredag ska vi redovisa. Typiskt. Har i alla fall tragit ut  på det två månader alldeles för länge. Är man dum så är man .. Börjar bli grymt less på allt jag har ogjort, men egentligen är det bara smågrejer, men det känns ändå så jävla mycket just nu.. Och förresten, imorgon så har jag ju faktiskt prov i Islam, muntligt. Wish me good luck..

Slutar tolv idag, grymt skönt ska jag tala om. Det är inte många dagar man får en sådan fördel. Ska på stan efter skolan i alla fall och titta på skor och en studentklänning, hittar jag inget idag så blir det troligtvis bara en kavaj och byxor på studenten, sådeså.. Det lät nästan enklast, men hur kul är det på en skala? Jaja, vi ser ju !

Ha en fin dag allihopa som läser min blogg ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till imorgon då! :D

2009-03-26 @ 12:42:03
URL: http://mariamedkoll.blogg.se/
Postat av: Maria

2009-03-26 @ 19:20:57
Postat av: Maria

Tack så mycket för tipset! :)) Ska kolla upp det snarast!

2009-03-26 @ 19:21:17
URL: http://mariamedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0