Lång sovmorgon

Ibland funderar jag på, vad som har fått mig att hamna här
Jag går på egna vägar, jag gör det jag vill
Med vinden i ryggen, står man aldrig still
Vad som än händer och sker, går jag min egen väg

LASSE STEFANZ

Ja, jag har sovit väldigt länge idag.. Känns jävligt onödigt att vända på dygnet nu när jag har kunnat vakna så tidigt varje dag. Kunde inte somna igår, låg och tänkte på allt möjligt och när man börjar tänka är det kört. Då får man vända och vrida på sig så mycket tills man somnar.. När man inte har något att göra så tänker man ju bara hela tiden, det blir ju så. Därför hatar jag att vara rastlös. Menmen , imorn ska jag ju till Piteå. Då kanske livet blir lite mer ljusare och socialt !

Jag skulle vilja säga att människor måste börja förstå att det dom gör mot andra människor, det skapar osäkerhet och det får konsekvenser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0