Jag ska hitta henne .. till vilket pris som helst

Är på praktiken nu, finns absolut ingenting att göra!

Ingen katt heller så imorgon ska jag åka till Älvsbyn och sätta upp affischer på Ica och Konsum. Förhoppningsvis så har någon sett henne, kattmaten som mamma ställt ut var dock slut så kanske är det hon som ätit upp det. . . Jag ska i alla fall dit, skiter i om det är friluftsdag eller inte, jag ska hitta henne.. Kan knappt sova och igår var jag alldeles förstörd. Katten var det enda jag hade när jag var ensam, det var också därför jag skaffade henne. Hon var min enda vän när jag inte hade någon annan .. Så aldrig i livet att jag ger upp på att hitta henne, imorgon ska hon sitta med mig på bussen hem till Piteå. Sedan far jag med henne till mormor tills mamma kan hämta henne.. Har inga pengar, men det fixar sig..

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0