Idag är det...




Alltså förstår ni, 3 månader - ungefär 12 veckor. Inte ens det.. Eftersom vi har påsklov och allt kvar så kommer det nog gå fort. Förhoppningsvis.. Frågan är bara; NÄR FAN BÖRJAR UPPLADDNINGEN? I alla fall, måste börja kolla vad man ska ha på sig på självaste studentdagen, men skorna är det viktigaste för mig. Dom ska vara assnygga! Hallelujah, snart är jag en fri fågel, att springa utanför skolans dörrar den 12:e Juni kommer kännas som en frihet. Men det kommer också vara tungt, jag som är så känslig kommer väl grina som fan den dagen när man ska säga hejdå till alla klasskompisar. Men jag kommer alltid att komma ihåg min gymnasietid, för det är där jag träffat min bästa vän genom tiderna, henne kommer jag aldrig att glömma och hon är nog den enda jag kommer hålla kontakten med, eller ja, det känns så i alla fall. Marielle  vi kommer rocka fett på studenten !

Förresten, Morfar grattis på 72 års dagen. Inte för att du läser det här, du kan ju trots allt inte med en dator. Men det är väl tanken som räknas eller hur? Du kanske inte har varit en så bra pappa, men för mig har du alltid varit en bra morfar. Du är lite speciell, men jag gillar dig i alla fall. Du har ju trots allt dina roliga sidor. Du är den enda mannen som alltid funnits i mitt liv. Och jag vet hur mycket du gillar ''lella'' du blir så glad varje gång man kommer och hälsar på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0