Händelserik dag

Idag har varit en riktig händelserik dag! Jag vaknade vid tolv, åt frukost och sedan for jag och Kristofer ut med skotern. Snacka om roligt, har inte åkt skoter på skitmånga år. Vi gjorde alltid det när jag var liten eftersom alla mina kusiner alltid haft skoter. Jag tycker det är riktigt roligt i alla fall och Kristofer körde fort som fan. Det ska ju kittla i magen för att det ska kännas!

Sedan när vi hade varit ute och kört i kanske 40 minuter så for vi till Kanis och så bjöd mamma på lunch. Kycklingspett med pommes tog jag, skitgott. Efter det så åkte jag och Kristofer skidor, vi åkte kanske fyra-fem åk, det var skithärligt! Även om det nu inte var så himla fint väder...

Nu på kvällen har jag varit hos pappa och hälsat på. Han har hunnit berättat hela sin livshistoria tror jag och det är lika roligt (eller vad man ska säga) intressant kanske att höra om hans liv. Det är ganska fantastiskt att han är vid liv idag. Jag hoppas att många människor kan lära sig mycket av honom, det gör i alla fall jag. Och jag blir lika rörd varje gång han säger att det är så kul att han har mig i sitt liv. Hur mycket han älskar mig, Anna och pojkarna. Jag älskar honom i alla fall, mycketmycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0