Gamla kompisar

Nu är jag hemma i Piteå igen ♥

Det känns verkligen skönt och lite mer socialt. . . Hoppas att Anna hör av sig snart så att det kanske blir att sola ikväll. Jag hoppas verkligen det för jag är blek som en blekfis. Och det vill man ju inte vara till sommaren.. Ska köpa mig en bikini snart också, är så himla sugen på att fara och bada någon dag, men jag ska dra ihop nå folk och fixa det, annars måste jag försöka få vara barnvakt åt någon för att ha någon att bada med *fniss*

Igår ringde en massa gamla kompisar, så jävla roligt! Hur dom har kvar mitt nummer är ju en stor fråga men det är jävligt roligt när folk verkligen hör av sig till en efter så länge.. Funderar på dra ner till Stockholm till sommaren och umgås med Jenny, hon fyller väl snart 18 tror jag? Vi var ju med varandra alltid när dom kom upp till Piteå förr, men det har ju blivit så lite dom senaste åren.. Nåja, man kanske får boka sig en resa snart !

En sak som är säker är i alla fall att jag ska utomlands i sommar, kosta vad det kosta vill. Jag kommer jobba arslet av mig om så behövs!


Fick en bra låt av pappa idag
Jorn Lande - Master Of Sorrow
Ladda ner den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0