Aldrig mer Ericsson

Sitter och har dötråkigt just nu. Blev så himla tråkigt när Marielle åkte idag. Finns absolut ingenting att göra här, speciellt när pappa är i Piteå och mamma jobbar. Man går liksom bara runt eller sover. Helt sjukt. Dock har dom här två dagarna varit jävligt roliga, att vara med klassen och umgås igår var riktigt trevligt tycker jag och att Marielle har sovit här. Det borde göras om! Men då tycker jag både hon och Adde kan komma hit ! Finns massa mer saker att göra här på sommaren så då ska jag tvinga hit dom.




Sitter och kollar på mobiltelefoner nu. Måste ha en nu så väldigt fort som möjligt.. Eftersom jag alltid är sms tokig så kan jag verkligen inte använda min telefon något mer. Knapparna har jävlat gett upp. Jag är så förbannad varje gång jag ska skriva sms, måste trycka 3-4 gånger på varje knapp för att det ska bli en bokstav. Det är verkligen jävligt irriterande när man vill skriva så fort som möjligt. Snart kastar jag den i väggen.. Kosta vad det kostar vill, jag kommer bara säga som Micke brukar säga ; ''BILL ME !'' xD Och förresten; aldrig mer en ericsson...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0