82 dagar kvar..

Jag är vaken tidigt idag med, jag har vaknat kring åtta hela helgen. Men jag är inte trött för de, jag är snarare piggare och orkar mer under dagen. Förhoppningsvis går det lättare att vakna under veckan då också. Förhoppningsvis..

Och idag kan jag gla'tt säga att det bara är

Då har jag inte räknat bort lov och helger. Men allt som allt är det BARA 82 dagar kvar. Ja, jag räknar ner varje dag nu och vissa börjar nog bli less.. Men jag vill att det ska vara NU det är ju så jävla jobbigt att vänta.. Nu ska jag bara börja räkna ner tills man kan börja klä sig i shorts och leggings endast typ. Det kommer bli skitnice. Dock så sätts ju betygen i slutet av maj och då är ju skolan så gott som slut. Men för mig känns det jävligt långt till dess, men ändå rätt nära. Och det är bara tre veckor kvar till vårat sista lov någonsin (om ingen nu börjar högskola eller så) I alla fall; Jag längtar !!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller med dig totalt! Laila förtjänar att vinna men Magnus är ju störtskön. Förstår inte hur man kan vara så smidig som han är med sina muskler, haha!

2009-03-23 @ 10:13:24
URL: http://kioskmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0