Piteå idag !

Nu sitter jag här i Manjärv och ska snart åka hem till Piteå. Hade tänkt stanna tills imorgon men det blir inte så. Mamma skulle jobba också så då har jag inte så mycket att göra. Men vi hade väldigt trevligt igår, åt en väldigt god middag och man fick välja bland alla goda rätter.. Senare på kvällen åkte jag till pappa och hälsade på. Det var riktigt trevligt ! Han är alltid så rolig att prata med, han är så klok. Vi pratade om mamma och han berättade historier från förr i tiden och sedan så fick jag veta att Gud inte alls är religiös, hehe... Det får man ju tro vad man vill om :)

Bilder från gårdagen kommer senare,
nu ska vi börja åka mot Piteå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0