Man ska vara tacksam över de man har..

Oj vad jag är less min förkylning just nu. Kom hem för cirka en timme sedan, har suttit hos farmor i tre timmar typ och vi hostat tillsammans. Vi har beklagat oss över våra himla förkylningar och snackat skit. Jag uppskattar verkligen tiden med både mormor och farmor. Det är så trevligt att sitta och lyssna på deras livsupplevelser. Den dagen dom inte finns mer kan jag i alla fall vara glad att jag haft dom. Även om dom är 73 år idag nästan så känns dom inte så gamla för mig. För mig är dom pigga för att vara i den åldern, annars hör man på andra att deras mor och farföräldrar går bort i den åldern, men jag hoppas att jag får behålla mina ett tag till. Jag är så tacksam för alla människor i mitt liv. Och en person som jag är mest stolt över är pappa. Han har klarat sig så himla långt, det var synd att han skulle gå och bli sjuk. Det trodde vi ju aldrig. Men jag hoppas att han blir frisk och att han finns kvar i mitt liv länge till..

Nu ska jag göra ärtsoppa innan Micke kommer hem från jobbet !

xoxo. evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0