Luleå i helgen

Nu är det äntligen fredag igen, och vad innebär det? Jo att det är bara 7 dagar till studenten idag. Om en vecka sitter vi säkert vid den här tiden och lyssnar på rektorn... Men för mig känns det inte speciellt längre, jag känner typ ingenting. Visst det ska bli jättekul, men det hade varit roligare med en roligare klass. Jag är inte taggad det minsta för ingenting är typ planerat. Så vad gör man? Bara biter ihop och ser glad ut. Själva studentdagen blir säkert klockren, för den är planerad och klar. Men studentveckan kan man ju lika gärna vara utan känns det som..

Nu ska jag strax dra mig in till stan eftersom att jag ska jobba idag. Från klockan elva till klockan kvart över tre. Sedan ska jag hem till Annelund och hämta katten och sedan vidare med bussen till Luleå. Imorgon ska jag och mamma på stan också och fixa det som saknas inför studenten.

När börjar man bli taggad egentligen, allt känns ju så jävla trist ?

Kommentarer
Postat av: vickan

Jag tror man blir taggad torsdagkväll.. :) Jag tycker också det är trist att vi inte har planerat typ nå sista veckan.. Vad ska vi göra ens ?

2009-06-05 @ 13:36:17
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0