Home sweet home

Nu är jag hemma i min lägenhet. Det är kul att komma hit nuförtiden när katten är här, för då är man ju inte ensam, haha :) Har i alla fall fått min klänning från Nelly nu, ska ha den på studentkvällen för den satt klockrent. Dock är den mestadels svart, men jag bryr mig inte. Det enda jag vill på kvällen är att känna mig bekväm !  Och det kommer jag garanterat göra i den klänningen ! Vem är det som säger att man måste vara vit? På dagen kan man ju va det, men kanske lite roligare med något annat på kvällen ! Gick i alla fall fort att få klänningen, beställde den i lördags och fick den i tisdags !

Snart ska jag in till stan i alla fall och hjälpa Lotta att hitta ett piercing smycke. Sedan ska jag nog shoppa upp mitt presentkort på Esprit så  jag har någonting att ha på jobbet imorgon ! Jobbar 11.00-15.15, Nice !



Nä nu ska jag göra nudlar och mysa med min katt.
Men hon är för det mesta intresserad av vad som händer utanför fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0