Förkyld

Hoppsansa. Nu har jag inte skrivit på länge heller, ja kanske igår men ändå längesedan. Är i alla fall i Luleå nu och sjukare än vad jag var i veckan. Jag snorar, spyr slem och det rinner som fan ur ögonen. Hela mitt ansikte är typ svullet, eller halva i alla fall. Typiskt att bli sjuk just vid den här tidpunkten. Men så är det ju alltid för mig, när jag ser fram emot något är det enda gången jag blir sjuk. Annars är jag ju aldrig de typ. Så jävla typiskt.

I alla fall så har jag äntligen hittat en väska och en bh att ha till studenklänningen. Inte lätt kan jag säga, har väl tagit mig flera veckor att hitta en bh. Tycker bara sådant är jobbigt och ointressant. Som tur var betalade mamma den i alla fall. Hon är snäll hon ! 

Har även bakat idag, mina dumlekakor med noblesse på.. Dom kanske inte blev världens godaste eftersom ungnen här är skitkonstig. Men dom går väl att äta i alla fall.. Nu ska jag bara baka en kladdig chokladkaka innan jag har allt klart tills på fredag :)

Hörs!
ps. om någon undrar varför jag aldrig hör av mig så har jag inge pengar på telefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0