Ett dödsfall!

Det var ju ett tag sedan man skrev här, men det har hänt så himla mycket. Har inte riktigt haft tid. Just nu sitter jag i alla fall och väntar på att dom ska ringa upp mig från Vårdcentralen. Jag tror att jag har halsfluss, det känns så på riktigt i alla fall. Plus att jag har blivit sanslöst fördkyld under natten. Typiskt mig att bli sjuk precis innan studenten och precis innan jag börjar jobba. Skitkul.

I alla fall så fick jag beskedet av mamma för ett tag sedan att hennes farmor har dött inatt. Mormor och morfar har suttit hos henne (alltså farmorn) flera nätter nu när hon drabbats av hjärtstillestånd, dom har väl typ vakat eller någonting. Och sedan så dog hon i natt klockan halv tolv. Och en sak ska jag bara säga; så skönt för mormor. Men klart det är väldigt tråkigt. Hon var ju väldigt gammal däremot, 97 år så det är ju naturligt. Annars var hon en rätt pigg människa. Men de dåliga humöret dock.... Nåja, nu ska ja göra mig klar. Svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0