Dags för studentveckan.

Nu är det dags för slutspurten. Det är bara fyra (!) dagar kvar nu tills man är fri. Tyvärr känner jag ingen direkt glädje just nu. Vad kommer hända sedan? Hur kommer jag klara mig utan schemalagda dagar? Kommer jag få ett jobb? Det är med mycket frågor som jag lämnar skolan och säkert många mer. Jag tror fredagen kommer bli en blandning mellan min tråkigaste och roligaste dag. Man kommer ju lämna allt och alla och jag kommer sakna de. Kanske inte allt, men de mesta. Vissa klasskompisar träffar man kanske aldrig mer och vissa håller man förhoppningsvis kontakten med...

Nåja, idag ska vi i alla fall äta lunch med klassen klockan tolv i södra hamnen, kan ju bli trevligt. Jag ska dock och jobba klockan två så jag blir inte så långvarig. Vi börjar ju våran sommar rea idag och har öppet till klockan nio ! Härligt.

4 dagar kvar av typ tolv år i skolan? Nämen ojdå.


Kommentarer
Postat av: Maria

Faaaaaaaaaan, jag vet inte vart vi ska mötas!? :((

2009-06-08 @ 09:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0