Dags för dom sista ärendena..

Gud vad jag är trött just nu, jag sov alldeles för länge. Vilken tur att Micke väckte mig annars hade jag nog sovit ännu längre.. Idag händer inte alls någonting, jag ska strax gå in till stan och fixa ett nytt leg eftersom jag inte hann det igår. Jag tog däremot fotografiet till de igår, 170 spänn gick det på ! Snacka om jävligt dyrt. Nåja, det är ju en sak som behövs i alla fall.. Alla tycker att jag inte borde göra ett eftersom jag snart ska ta körkortet, men jag vill ändå alltid ha ett leg. Eftersom om man ska ut någon gång då behöver man inte ta med sig körkortet. Jag tycker det är så onödigt när man hör folk som tappar bort det på fyllan. Så otroligt dumt.. Nåja, inte mitt bekymmer..

Senare på kvällen ska väl jag och syster sola, om hon orkar. Men hon är ju ledig idag så hon kanske är utvilad, haha, beror på hur snäll pojkarna varit. Ska i alla fall förbi farmor och dricka en kaffekopp innan jag gör mina ärenden på stan. Ska även förbi jobbet och hämta ut två boleros som jag ska ha till fredagens klänningar. (i fall det blir kallt) Fick ju ett presentkort där när jag slutade och en champange flaska. Och ett fint kort. Och jag som bara gav dom rosor, jag får lite dåligt samvete..

Sen ska jag väl även städa och diska här och plocka ihop de saker jag behöver när jag ska till lägenheten imorn. Ska ju nämligen sova på Annelund så jag får hjälp av mamma med håret osv.  Håll förresten tummarna att deras Audi gick igenom besiktingen idag. Dom har ju alltid så otur.

Det blev otroligt svamligt men vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0