Se Twilight !

Ja man har ju inte  bloggat på ett tag direkt. Har haft fullt upp och jobbade ungefär hela förra veckan.. Idag ska jag på soc och fixa så att jag får pengar eftersom jag inte fått dom än (!) Sedan ska jag nog äta surströmming med Marielle ikväll om det blir. Gött !

Marielle kom hit igår och vi spelade tv spel och såg världens bästa film Twilight! Det var riktigt mysigt. Vi gör umgås alldeles för sällan nuförtiden. Men det ska det bli ändring på !

Nä äta frukost innan man börjar promenera då !

Kommentarer
Postat av: Marielle

HAHA JA! VAR JU AP KUL ATT SPELA BILSPEL :D fan vad jag ägde! :D haha, ne men vi måste hitta på något snart igen, kanske spela kort? ta en promenad? eller gör något helt annat :] party i helgen! hoppas du kan vara med :] hade vart kuul. Hör av dig om du vill hitta på nått, HAR INGA PENGAR :D:D tihi.

2009-07-06 @ 15:33:25
Postat av: mamma

hej gumman

ja du skriver inte så mycket nu för tiden, men jag är i alla fall in för att läsa vad du gör och vad du har för tankar nu för tiden, nu ska jag gå in och skriva på min blogg, kramizar mamma

2009-07-06 @ 21:08:39
URL: http://lulecarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0