Autograf på armen !

Gud vilken kväll igår! Och den här dagen ser man ju verkligen att man stod längst fram och trängdes. Herregud vilka blåmärken jag har på båda knäskålarna! I alla fall så var konserten helt lysande , även om man önskade att den hade varit lite längre. Men det var helt klart bättre än när vi var i Badhusparken. Och vet ni? Jag tog Håkan i handen och fick hans autograf, hehe, klå den ni ! I alla fall så var det super, synd att inte mamma stod med mig :( Men jag fick ju stå med kusinerna i alla fall..

Tur att fredrik ville ha mitt arbetspass idag. Somnade nämligen kring sex snåret imorse. Det tål i alla fall att göras om. Skulle hoppas att mina vänner kunde vara med nästa gång också om det inte vore så dyrt och en ännu bättre artist i så fall ! Nä nu måste jag ta bussen in till jobbet och fixa nycklarna så att jag kan öppna imorgon .
 
Tjing !

Kommentarer
Postat av: mamma

hej gumman ja visst var det bra och roligt, det måste vi göra någon mer gång gumman, älskar dig, puss och kram, mamma

2009-07-20 @ 22:49:58
URL: http://lulecarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0