Äntligen !

Åh imorgon får jag äntligen mina pengar! Som jag har längtat. Har även fått jobb hela helgen + måndag till veckan. Gud så skönt då tjänar jag lite pengar. Synd att lönen kommer en månad senare bara.. Men det känns som att jag kommer få rätt hög lön i Augusti månad. Det känns toppen! Har varit på soc idag. Måste nämligen söka praktik eftersom jag inte har något heltidsjobb och detta är något som jag måste göra för att ha rätt till försörjningsstöd. Minst tre månader är de. Det känns positivt. Tror att jag ska söka på ett dagis i stan någonstans, pröva något nytt helt enkelt !

Och jag och mamma ska och se Nordman på fredag!
Gud så kul att dom sänkte priset , hehe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0