Vikten, där hade du rätt Blondinbella!

Tro det eller ej men jag kommer faktiskt att säga något positivt om
Blondinbella just nu! Det inlägget hon skrev igår om viktproblem och hur vissa tjejer verkligen svälter sig själv var bara så jävla bra skrivet. Hade fan inte kunnat skriva det bättre själv. Där ser man att Isabella har lite hjärnceller ändå, för jag menar, en otroligt viktig fråga ! Och att hon nämner Carolina Gynning är också fett bra, för tänk hur Carolina såg ut förra året (eller för två år sedan, kommer inte riktigt ihåg) hon medverkade i alla fall i Förkväll i Tv4. Hon såg frisk och sund ut, lite hull på kroppen jämnfört med hur hon ser ut idag. Hon är bara skinn och ben och det skulle verkligen inte förvåna mig om hon går på droger igen. För ser ni hennes ben överallt på kroppen?? Det är ju fan inte ens snyggt. Nej, bra Isabella, du har verkligen fattar det dära.


Skinn och ben. Nästan inga kinder. Fyfan så ful!


Kolla vad snygg hon var för bara något år sedan!
Så fin och allt med fina kinder, inte alls lika smal. Supersnyggt!

Kroppen har aldrig varit ett problem för mig, jag är nöjd med mig själv. Jag hade nog inte varit bekväm med att vara smal som en sticka eller smal överhuvudtaget. Det är inte jag liksom. Däremot borde jag kanske träna mer och vara mer hälsosam, äta mindre godis och dricka mindre dricka, men det är en helt annan sak. Jag trivs i alla fall med mig själv som sagt, även om jag har en eller två bilringar på magen. Sedan får andra ta det som dom vill men jag är som jag är kan typ inte någon hantera det så äre väl bara och dra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0