Lär känna mig !

Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Skriv detta i din blogg och byt ut mina svar mot dina och meddela dina vänner
inklusive mig med en kommentar i bloggen !



1. När gick du upp i dag: När marielle ringde och väckte mig.

2. Diamanter eller pärlor? ''Diamonds are a girls best friend''
  
3. Senaste filmen du såg på bio? Hm, det kom jag inte ens ihåg.

4. Favorit tv-program: Glamour, Pam; Girl On The Loose!, Victoria Silvstedt - My Perfect Life !

5. Vad åt du till frukost? Jag äter aldrig frukost. Även om jag borde.

6. Vad är ditt / dina andranamn: Nathalie (and i love it!)

7. Din favoritmat? Fläskfilé eller Tacos och mammas goda korvstroganoff

8. Vilken mat gillar du inte: Typ brunabönor, pölsa ja you name it !

9. Vilken är din favorit-CD? Det är nog den CD:n jag fick av pappa, min första typ. Med Backstreet Boys. Annars 'är ju CD skivor aldrig något man lyssnar på eftersom man har en dator.

10. Vilken bil kör du? Eeeh ja, mamma och Kristofers bil och körskolan, but long way to go.

11.  Vilken är din Favoritmacka? Det är den där som finns på Waynes.

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Personer som tror att dom är något.

13. Vilka är dina favoritkläder? Mjukisbyxor och någon stor t-shirt, då känner jag mig som mig själv.

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?  Thailand eller Bulgarien.

15. Favoritklädmärke? Inget speciellt. Men jag gillar märket EDC från Esprit som finns på jobbet. Skithäftiga kläder! Och storlekarna är underbara, sitter alltid perfekt. Dock är priset ett minus.
  
16. Var vill du dra dig tillbaka? Någonstans där jag mår bra, men det är framförallt inte i Jävre. När jag blir gammal skulle jag tänka mig att Älvsbyn blir ett bra ställe att bo på. Det är så lungt där och alla är så trevliga.
   
17. Favorittid på dagen: Dagen är alltid ett helvete på skolan, så jag föredrar en lugn hemmakväll med personer jag tycker om. med en bra film och massor av gott godis ! Haha.

  18. Var är du född? Piteå Älvdals Sjukhus

19. Vilken är din favoritsport att se på?  Det skulle nog vara Hockey. Fan måste fara och se någon gång irl !

20. Coca Cola eller Pepsi: En vanlig hederlig Coca-Cola !!!

21. Fotboll eller ishockey: ishockey

22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Det beror på. Men mest kvällstrött och morgontrött. Så inget av det.

23. Pedikyr eller manikyr? Både och !
  
24. Några spännande nyheter att berätta för oss? Ja kanske det, lever inte ett så intressant liv, dock så är skolan åt helvete. JAG VILL TA STUDENTEN IDAG MEN DET ÄR TYP 18 VECKOR KVAR !

 25. Vad ville du bli när du var liten? Advokat, trodde det var status på något sätt. Men nu vill jag bli något mer, något större!
  
26. Bästa barndomsminnet? Oj, kom inte ihåg allt för mycket av när man var liten. Men det var nog alla fina dagar med mamma och mormor. Önskar att allt kunde bli som förr, men det verkar inte så.

27. Varit i Afrika? Nej, tror inte jag törs dit heller..

28. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nja inte en person kanske. Men hela Ubbe Och Lottas hus, från golv till tak, från fasad till insidan. Obs ! Sängen fylldes med brödsmulor och ärtor också.

29. Varit med om en bilolycka? Njae, inte direkt. Men det har varit nära.

30. Favoritdag i veckan? Lördag + Söndag. Annars är praktikdagarna gode kul.

31. Favoritblomma? Eeeeh, fråga mamma !

32.Favorit-snabbmatsrestaurant? BigBoy

33 Äger du en cykel? Nä, den blev stulen.

34. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?  Esprit. Fast jag har inget kreditkort och kommer aldrig skaffa ett heller.

35. Läggdags? Jaa, kanske vid tio - elva ikväll.


36. Senaste personen du delade en middag med? Michael

37. Vad sysslar du med just nu? Ja vad fan tror du?

38. Favoritfärg? Lila, Turkos

39.  Hur många tatueringar ? Ingen än så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0