Från Blondinbella till Laila Bagge !

Man har ju haft en antal bloggar dom senaste åren, tanken med det förstår jag inte ens. Men för mig är det roligt att skriva, eftersom det är ett intresse för mig. Jag har alltid haft lätt för att uttrycka mig i skrift, bättre än jag faktiskt kan i verkliga livet, om man ser till den muntliga delen.. Jag skriver hellre än pratar om man säger så.. I alla fall så förstår jag inte varför alla tävlar om bloggande, vem som är bäst eller inte, för antagligen kommer ingen att bli lika kända som dom som är stora just nu, typ Blondinbella och Kissie. För det är över nu, liksom ute på något sätt. Folk tröttnar på detta, eller det tror jag då. Tröttnar inte ni på allt bloggande? Läste en rolig krönika i Piteå Tidningen igår som handlade om just bloggande och hon har ju så helt otroligt rätt den tjejen som skrev den !   Blondinbella är uttjatad och folk börjar tröttna, det kanske inte dröjer länge innan folk är less alla andra också.. Vilken bloggkollision det blev överallt säger jag bara.. Men, alla kan inte bli kända! Dock tycker jag att vanliga personliga bloggar är bäst, sånna som typ folk inte ens vet om. För det känns mer äkta på något sätt, mer ärligt!

I alla fall så sög ju Blondinbella i Let's Dance igårkväll, vilket var tur. Hon som trodde att hon skulle ta hem hela skiten. Men det kommer hon ju inte att göra förhoppningsvis. Och tur var det väl att det var flera stycken i år som var superbra, på topp redan första tävlingsdagen! Och Laila, fyfan vad snygg hon är, så vill jag också se ut när jag blir gammal. Men visst var det många som inte dansade så bra, men hallå, vad kan man vänta sig första veckan. Haha..


Bilden är tagen från Stureplan.se
Så vill jag också se ut när jag är gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0